zaterdag 12 mei 2018

Kilometers maken

Meters maken is belangrijk. Wat zeg ik, meters, nee kilometers!
Kijk eens in huis want je kunt vinden. Heb je oude lakens, afgedankte blokken, een oud tafellaken, noem maar op, zoek ze op en leg ze bij elkaar. Kun je mooi die overvolle kast ook eens uitmesten en sla je twee vliegen in één klap.
Ik gebruik nog wel eens een stuk fleecedeken als vulling. Soms liggen ze voor 2 a 3 euro in de winkel omdat de kleur niet gangbaar meer is, en het kan prima als oefenmateriaal dienen. Ach, het rekt misschien iets meer, maar met wat veiligheidsspelden vastgezet is dat geen ramp.
Hier een voorbeeld van een tafellaken dat wel heel mooi werd gebruikt!

Een oude theedoek, een luier, een zakdoek, het maakt niet uit zolang je er maar op los kan gaan met je naaimachine. Wil je er wel iets mee kunnen doen dan is het zo afgemaakt tot pannenlap, placemat of wat je maar wilt. 

HUISWERKOPDRACHT en voorbereiding

Morgen een eerste huiswerkopdracht. Wil je meedoen maak dan een rijtje flying geese. Dat kan je naaien, maar je kunt ook een rijtje flying geese op stof uittekenen. Wat je maar wilt, het gaat er alleen maar om dat je kunt oefenen! Doe je mee? De lengte maakt niet uit, 4-5 gansjes zijn al mooi. Even een sandwich van maken en je bent klaar voor morgen!

Geen opmerkingen:

Even voorstellen!

  Hierbij verklaar ik dat het voldoende is afgekoeld om binnen dingen te doen! Dus dat wil zeggen dat ik op mijn geheel eigen wijze me...